Sapete più nantu à i rosi eterni
Chì sò i rosi eterni?
I rosi eterni sò veri rosi chì sò stati cultivati da a terra è tagliati da a pianta di rosula è poi trattati cun un conservatore di glicerina per mantene l'aspettu frescu è bellu per mesi à anni. I rosi eterni passanu da parechji nomi in Internet è sò ancu qualchì volta chjamati rosi eterni, rosi eterni, rosi eterni, rosi infiniti, rosi immortali, rosi chì duranu eterni è rosi eterni. Spessu i rosi eterni sò cunfunditi cù rosi secchi, rosi di cera è rosi artificiali, ma ùn sò micca listessi; in più, i rosi eterni sò eterni cù una suluzione di glicerina è sottumettenu un trattamentu chimicu multi-passu per creà l'effettu longu.
Quantu pò durà rosi eterni ?
I rosi eterni, à u cuntrariu di i rosi freschi chì generalmente duranu solu una settimana o duie, ponu mantene a so bellezza per anni senza marchjà o perde u so culore. In ogni casu, i rosi eterni ponu perde u so culore vibrante è svanisce cù u tempu si sò esposti à a luce fluorescente o à u sole eccessivu. Inoltre, e cundizioni assai umidi o secchi ùn sò micca ideali per i rosi eterni, postu chì l'umidità eccessiva pò causà a glicerina in i petali per pienghje. L'esposizione prolongata à l'umidità assai bassa pò ancu purtà à i petali chì diventanu fragili è più propensi à cracking o falling, simili à i rosi secchi regularmente.
Cumu a cura di i rosi eterni?
A cura di i rosi eterni include l'evitazione di l'esposizione à u sole forte o luci fluorescenti per impediscenu chì i rosi perdenu u culore è sguassate. Inoltre, i cundizioni eccessivamente umidi o secchi anu da esse evitati, postu chì troppu umidità pò causà a suluzione di glicerina in i rosi. L'esposizione à l'umidità assai bassa per longu periudi di tempu pò ancu fà chì i petali diventanu fragili è più prubabile di cracke o cascà, simili à ciò chì succede cù i rosi secchi regularmente. Per quessa, per mantene a bellezza è a longevità di i rosi eterni, ci vole à piglià cura per evità sti cundizioni avversi è i rosi anu da esse puliti regularmente per sguassà u polu.